lördag 17 mars 2018

#jagärhär - vänstersekten från helvetet ...

Ännu en som vaknat och insett verkligheten.
"I december gick jag med i Facebookgruppen #jagärhär. Jag hade låtit mig övertygas av gruppens syfta att bidra till en god samtalston och allmänt motverka rasism och sexism på nätet. Något jag ställer upp på till 100 procent.
I början kändes det väldigt bra. Sedan hände något som fick mig att inse att gruppen saknar allt vad demokrati, insyn och rättssäkerhet heter. Det väcker också frågan om det finns någon annan agenda än den som redovisas utåt."

"I en demokratisk organisation finns stadgar och det hålls omröstningar, men något sådant såg jag aldrig röken av hos #jagärhär. Någon offentlig insyn är givetvis inte heller att tänka  på i en sluten Facebookgrupp där den som andas minsta antydan till kritik inte får vara med."
 
När han yttrade lite kritik blev han genast rasistanklagad.
 
Ännu en kritiker av jähadiströrelsen