tisdag 30 juli 2013

Roger Jönsson vill "debattera" med mig

Dagens skratt. Herr Jönsson fortsätter att försöka jaga min person istället för att debattera sakfråga på sin blogg.


http://rogerjonssons.blogspot.se/2013/07/hur-mycket-mer-ska-stenen-urholkas.html?
---
Där har du fel Jonny Diesenfeldt. Jodå. Vi kan alla se vad du skriver på din hemsida. Jag kommer gärna och debatterar med dig. Ska vi ta en neutral plats? Vad sägs om Staffanstorp?
 ---
Mitt svar :
Vad har jag fel i ?
Jag har inte sett dig tjata om att andra ska presentera sig och lämna ut tfn och email adresser. Har du det ?


Om DU inte är redo att möta oliktänkande väljare kanske du inte är mogen att vara politiker ?

Vill du bara ha trogna ja-sägare som sväljer allt du skriver får du blockera de med för dig oönskade åsikter som river sönder din argumentation, det gör många av dina kolleger.


Jag har blivit tillräckligt störd i mitt liv av vänsterextremister som inte kan skilja på åsikt och person.
Jag polisanmäler alla oönskade störningar. Debattera gör jag på bloggar och ingen annanstans. Jag är INTE en politiker.


Om du har frågor kring det diskuterade ämnet bör du kontakta sjukhuset där de läkare, sjuksköterskor etc arbetade som ingick i studien men det vill du ju inte eftersom deras resultat strider i grunden med dina enkla modeller.