söndag 19 november 2017

Mina Dennert (#jagärhär) planerar ännu smutsigare krigföring ?

Senaste nytt från Mina Dennert - Hon skriver på FB att hennes "tålamod är slut" ...
 

"Kära vänner! Jag behöver hjälp!
Jag har som många av er vet blivit omskriven av Katerina Janouch nu i ett års tid. Och problemet är att vi deltar i samhällsdebatten med helt olika spelregler. Jag måste alltid föregå med gott exempel, allt jag säger måste vara sant. Jag vill inte bidra till polarisering osv.
Jag vet ärligt inte hur jag ska hantera detta och den spridning texterna hon skriver får. Jag vet bara att mitt tålamod är slut.
Jag behöver er hjälp!
Till att börja med skulle jag vilja ha allt hon har skrivit om mig samlat! Alla artiklar, alla inlägg, alla kommentarer där jag nämns.
Kan ni hjälpa mig?!
...."


https://www.facebook.com/mina.dennert

Dags för Dennert att starta ännu smutsigare kampanjande för att hålla liv i sin födokrok (propagandaapparaten #jagärhär) ?