lördag 17 juni 2017

Dagens pucko

Igår avslöjades att Ygeman (s) betett sig som ett rkspucko och idag hoppar Peter Wahlbeck fram och delar 1:a platsen som veckans pucko.

"Komikern Peter Wahlbeck har hamnat i en tvist med banken Nordax.
Banken kräver honom på 177 569 kronor i kapitalskuld, samt en ränta på drygt 7 000 kronor – som Wahlbeck vägrar betala tillbaka.
Det stämmer att jag har lånat pengar av dem i panik, men jag tänker inte betala tillbaka, säger Wahlbeck."

"– Jag tog ett lån av dem i panik när jag inte kunde få lån hos andra banker och behövde bygga om ett hus till HVB-hem, säger Peter Wahlbeck."

 "– Jag skrev på avtalet och hoppades att banken skulle gå i konkurs så att jag skulle slippa betala."
http://www.expressen.se/kvallsposten/peter-wahlbeck-i-tvist-med-bank-vagrar-betala-skulden/