söndag 4 augusti 2013

Märkligt svar från Lena Mellin / Aftonbladet


Mitt email till Lena besvarades !

Jag förklarade att de som arbetar betalar mer skatt än motsvarande arbetslös/pensionär etc dvs motsatsen till vad hon (Länk : Osanning) och den socialdemokratiska propagandan felaktigt påstår , jag refererade även till
 Länk : Sanning.

Vad blev Lenas svar ?

Jo : 

From: Lena Mellin [mailto:lena.mellin@aftonbladet.se]
Sent: den 4 augusti 2013 9:47
To: jonny.disenfeldt@brainshine.se
Subject: Re: Sanningen


Du tycks vara felinformerad, Socialdemokraterna villkoret ändra detta.

 Lena Mellin
 
Ärligt talat är svaret helt omöjligt att förstå... Jag skrev därför till Lena följande :

Hej Lena.

Du verkar missförstått vad jag skrivit.
Sanningen är att
Pensionärer beskattas inte hårdare än löntagare nu

Om du inte tror mig, så läs till exempel :
Skriven av :
Helena Svaleryd
ledamot av Finanspolitiska rådet
Daniel Waldenström
expert på inkomst- och förmögenhetsfördelning