fredag 20 april 2018

Ulrika Persson - medlem i #jagärhär

Ulrika Persson är en av de mer aktiva jähadisterna i #jagärhär. Hon ska alltså stå för det goda språket utan hat och en vårdad diskussion ...

Hon anser att författare, skribenter och politiker som Joakim Lamotte, Tino Sandaji, Ann Heberlein Hanif Bali och Katerina Janouch är några av "Sveriges farligaste personer" !

På hennes egen FB-sida har jag av henne och hennes #jagärhär vänner blivit kallad mycket, några exempel :

Jag har blivit kallad rasist och fascist.
Jag blir kallad korkad och att jag har autistiska drag
Jag har blivit brunsmetad.
Jag har blivit liknad med en gris.
Att jag skulle ha på mig en offerkofta.
Att jag tillhör en svans.
Att jag skriver på ett otäckt vis.
Att jag är en extremist.
Att jag är främlingshatare och polariserar.
Att jag har extrema sympatier.
Att jag är otäck (och värre för det var ju bara förnamnet).
Att jag skulle vara en sexist.
Att jag ljuger.
Att jag vägrar se kontext, förenklar, blandar statistik, bortser från objektiva fakta.
och väldigt mycket mer.
Ulrika har kommenterat mig som person, min fru och barn.






Det enda som hon (tidigare) ogillade var angreppet att jag uppvisade autistiska drag.
Hon har nu städat upp lite och raderat det värsta men jag har skärmdumpar på allt.

FB sida

Hon har nu i desperation gått så långt som att själv börja påstå att jag är autistisk, psykopat...
https://imgur.com/a/wje91

Detta minner oss om hur totalitära regimers representanter hanterar oliktänkande.